Каталог зарядок для електромобілів популярних світових брендів

Зарядні станції для електромобілів

«Все тече, все змінюється» - саме цей фразеологізм як ні що інше описує переосмислення людства у використанні енергоресурсів. Ми вступаємо в нову епоху використання альтернативних джерел енергії для автомобілів. Електрика – нова концепція енергії для авто, що все більше і більше затьмарює класичні бензин та дизель. Світовий тренд у галузі палива для транспорту все впевненіше бере вектор у напрямку екологічно чистої енергії. За останні роки електро-автомобілебудування показує просто експоненційне зростання у виробництві та експансію світових ринків витісняючи автомобілі з ДВС.

Для безпечної та зручної зарядки електромобіля багато виробників кинулися запускати виробничі лінії, щоб виробляти зарядні станції для електромобілів. За короткий проміжок часу ринок наповнився різними варіантами зарядок для електроавто, на якому представлено безліч брендів з широким ціновим діапазоном під потреби споживчого попиту.

Зарядна станція для електромобіля

Що таке зарядна станція для електромобіля?

Зарядна станція для електромобіля якщо наводити аналогію, це як зарядка для телефону. Станція пропускає через себе струм із мережі та передає його в акумулятори електромобіля.

Якщо бути точнішим і трохи глибше зануриться в деталі, то зарядні станції можна розділити на 2 типи:

  1. Зарядна станція змінного струму (AC) для заряджання авто.
  2. Зарядна станція постійного струму (DC) для заряджання авто.

Чим відрізняються зарядні станції типу №1 та №2?

Зарядна станція з типом №1 - Заряд змінним струмом (AC).

Цей тип зарядки найпоширеніший і застосовується більше для приватного використання. При використанні такої зарядки в ланцюгу в основному беруть участь 3 ланки:

  1. 1 - сама зарядна станція
  2. 2 - інвертор в машині, який перетворює змінний струм (АС), що надходить від станції, в постійний (DC) і далі передає його на ланку
  3. 3 – акумулятор.

Такі зарядні станції є універсальними в монтажі, чи то установка на стіну, чи на колоні в залежності від потужності такі станції можуть зарядити автомобіль від 30хв. до 4г., залежно від потужності станції мережа буває 1 або 3 фазної пропускної спроможності інвертора в авто.

Зарядна станція з типом №2 - Заряд постійним струмом (DC)

Даний тип зарядки орієнтований більше на місця громадського користування, такі як аеропорти, вокзали, заправки, офісні центри …

Основне завдання таких станцій - зарядити електромобіль за максимально короткий проміжок часу 20-30 хвилин струмом 50 кВт. Така швидка зарядка обумовлена тим, що в ланцюзі заряду електромобіля беруть участь лише 2 ланки:

  1. 1 – сама станція
  2. 2 – акумулятор в авто.

На відміну від типу зарядок №1 - ця зарядка (№2) перетворює змінний струм (AC) з мережі на постійний (DC) і подає його на пряму в акумулятор авто обминаючи інвертор автомобіля. Для такої станції потрібно виділяти окрему лінію з більшим лімітом електроенергії кВт.

4 основні види режиму зарядки електромобіля

4 основні види режиму зарядки електромобіля

Режим №1. Найпростіший спосіб, зарядка електромобіля на пряму із звичайної розетки 220 В, 16 Ампер (3,5 кВт) у такому режимі електромобіль з ємністю акумулятора 30-35 кВт.год. буде заряджатися 10 – 12 годин. Даний режим не має захисту від теплового навантаження, контролю заряду, стрибків напруги, що є найменш надійним у плані безпеки. Даний режим є найдовший за часом заряду способом зарядки з усіх запропонованих.

Режим №1 заряджання електромобіля

Режим №2. У цьому режимі також використовується як джерело живлення звичайна розетка 220 В, 16 Ампер (3,5кВт), але вже на самому кабелі зарядки встановлено пристрої контролю заряду електромобіля. Знову ж таки час зарядки буде такий самий, як і в режимі №1 (10 - 12 годин електромобіль з ємністю акумулятора 30-35 кВт.год.), але додатковий контроль заряду дозволятиме більш якісно заряджати акумулятори.

Режим №2 заряджання електромобіля

Режим №3. Оптимальний варіант для приватного користування. Цей режим має на увазі повноцінну станцію для заряджання авто з вбудованою розеткою з типом 2 підключення або з вбудованим кабелем на кінці якого може бути роз'єм типу 1 або 2. Таке рішення дозволяє значно швидше заряджати авто в інтервали часу 1 - 4 години в залежності від ємності акумулятора мережі живлення станції (1-фаза/3-фази).

Режим №3 заряджання електромобіля

Режим №4. Режим заряду електромобіля постійним струмом. Такий режим заряджання найшвидший 20-30 хв. Станції такого типу вимагають великих потужностей і високої напруги мережі, оскільки заряджають машину максимально короткий проміжок максимально великим струмом. Потужність таких станцій може досягати 50 кВт.

Режим №4 заряджання електромобіля

Захист зарядної станції

Захист зарядної станції

Будь-яка станція вимагає захисту від непередбачених аварій, які можуть виникнути в процесі експлуатації, а саме, захист від короткого замикання, захист від теплового навантаження, а також захист людини від ураження електричним струмом.

У регламенті потрібно захищати станцію такими пристроями, як:

Автоматичний вимикач із струмовим номіналом більше ніж струмовий номінал самої станції на один раз з характеристикою відключення розчіплювача «С».

ПЗВ (Пристрій захисного відключення) з струмовим номіналом більше ніж струмовий номінал у автоматичного вимикача на один раз з характеристикою спрацювання струму витоку «В».

Приклад. Якщо зарядна станція на 1-фазу потужністю 3,7 кВт (16 Ампер), тоді автоматичний вимикач повинен бути на 20 Ампер типу «С», а ПЗВ на 25 Ампер типу «В».