В яких випадках товар поверненню не підлягає

Повернення товарів, придбаних в нашому магазині, відбувається на підставі норм Закону України «Про захист прав споживачів». Підставою для повернення несправного виробу протягом гарантійного терміну визнається наявність оригінальної упаковки, пред’явлення товарного чека (бланка замовлення), виданого нашим магазином.

Нам доведеться відмовити споживачеві в праві повернути або обміняти придбану в нашому інтернет-магазині продукцію, якщо:

  • пошкодження виробу сталося з його вини. Зрозуміло, це не стосується випадків, коли в наявності заводський брак, вроджені дефекти;
  • порушувалися умови експлуатації, визначені виробником;
  • покупець або треті особи допустили порушення умов транспортування, зберігання товару.

Для здійснення гарантійного повернення зверніться за адресою компанії: д. 2А, вул. Августина Волошина (колишня Ярослава Галана), г. Киев.

Споживачам, які проживають не в Києві, пропонується узгодити деталі гарантійного повернення, звернувшись за телефонами компанії.