Право покупців повернути або обміняти придбані в нашому інтернет-магазині товари гарантовано Законом України «Про права споживачів».
Якщо ви купили товар належної якості, що не влаштовує з якихось причин, то його можна обміняти на протязі 14-денного терміну після покупки. Оформлення обміну придбаної у нас продукції не проводиться в тому випадку, якщо вона втратила товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики і пломби, не має виданих при покупці розрахункових документів або купувалася, поставлялася за індивідуальним замовленням (якщо позиція замовна (поставляється з країни Виробництва бренду) за бажанням клієнта оформлена “під замовлення” з обговореними термінами поставки в таких випадках товар поверненню не підлягає, за умови, що продукт прибув без заводського браку і інших дефектів з боку постачальника).

Як відбувається повернення, обмін товару

Наш інтернет-магазин, виконуючи норми Закону України «Про права споживачів», надає покупцям можливості для повернення, обміну товару, який не використовувався. При цьому повинні бути дотримані вимоги щодо цілісності заводської упаковки, товарного вигляду, відсутність зовнішніх пошкоджень.

Покупець, який виявив, що виріб, куплений у нас, не працює, надає його для повернення або обміну. Вимоги споживача підлягають задоволенню після того, як виробником буде надано висновок, що підтверджує наявність вродженого дефекту, відсутність порушень умов експлуатації. Тоді ми обґрунтовано розглядаємо гарантійний випадок.

За якою адресою потрібно звернутися для повернення, обміну товару

Щоб повернути або обміняти товар, придбаний в нашому інтернет магазині, слід звернутися в наш офіс. Він розташований в будинку 2а на вулиці Августина Волошина (колишня Ярослава Галана) в Києві.

Графік роботи: понеділок-п’ятниця – 9:00 – 18:00, субота – 9:00 – 17:00. Повернення грошей проводиться за умови пред’явлення споживачем паспорта. Ми виконуємо повернення грошей, як правило, в день звернення.