Магазин розеток - Гарантія та повернення товару

При продажу всіх товарів наш магазин надає гарантію терміном від 1 року до 25 років. Тривалість гарантії визначається видом виробу і особливостями сервісної політики компанії-виробника. Інтернет-магазин «Магазин Розеток» реалізує тільки якісні електротовари, тому вони обов’язково поставляються з гарантійним терміном.

При продажу більшості електротехнічних виробів в комплектації з документацією є ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН. У разі його відсутності споживач отримує право на гарантійний сервіс, пред’явивши БЛАНК ЗАМОВЛЕННЯ, виданий нашим інтернет-магазином. Ми підтримуємо сервісну політику, що проводиться компаніями-виробниками, надаємо післяпродажне обслуговування. Щоб ви могли швидше прийняти рішення при настанні гарантійного випадку, знали, як запобігти небажаному розвитку ситуації, ознайомтеся детально з представленим нижче положенням про гарантії.

До виникнення гарантійного випадку

Приймаючи придбаний товар (у кур’єра або у нас в офісі), уважно перевіряйте, чи є відповідним зовнішній вигляд, чи правильно вказано кількість одиниць в бланку замовлення. Приділіть увагу цілісності виробів, переконайтеся, що відсутні зовнішні механічні пошкодження. Вони можуть бути виявлені згодом, коли товар споживачем був прийнятий і оплачений. Однак право вимагати заміни або повернення на підставі неналежного зовнішнього вигляду та інших недоліків, що не мають відношення до функціональних характеристик, буде втрачено, претензії не будуть прийняті.
При отриманні товару від продавця або кур’єра переконайтеся, що він супроводжується всіма необхідними супутніми документами. Перш за все, бланком замовлення.

При виникненні гарантійного випадку

Будучи сучасним торговим підприємством, ми підтримуємо лояльні відносини з покупцями. З розумінням ставимося до того, що у них можуть виникнути проблеми, так як чеки та гарантійні талони на товари, придбані в нашому інтернет-магазині, не завжди вдається зберегти і своєчасно надати. Тому ми пропонуємо нашим покупцям скористатися зручною послугою. Купуючи товар в нашому інтернет-магазині, попросіть співробітника подбати про внесення ваших даних (номера контактного телефону, адреси електронної пошти) в електронний бланк замовлення. Це може бути зроблено покупцем самостійно, для цього використовується форма РЕЄСТРАЦІЇ, коли замовлення оформляється через інтернет-вітрину.
Ми передбачаємо автоматичне внесення контактних даних зареєстрованих покупців по всьому вчиненим у нас замовленнями. Це дозволяє споживачам без проблем отримувати товари в пунктах видачі, користуватися сервісним та гарантійним обслуговуванням.

Оформлення гарантійного випадку

При виявленні несправності обладнання протягом гарантійного терміну звертайтеся в офіс нашої компанії. Адреса: д. 2А, вул. Августина Волошина (колишня Ярослава Галана), г. Киев.
Пред’являється документ, підтверджуючий, що товар придбаний в нашому інтернет-магазині. Можливо проходження ідентифікації покупки за номером телефону.
Оформивши бланк гарантійного випадку, ми направляємо товар на проведення експертизи компанією-виробником. При підтвердженні гарантійного випадку споживач має право розраховувати на проведення гарантійного ремонту або заміни товару на новий виріб з аналогічними характеристиками.
Звичайна тривалість процедури – 1-3 тижні.

Стандартне положення про гарантії

Проведення перевірки комплектності виробу, відсутності дефектів передбачається в обов’язковому порядку в присутності споживача як по місцю продажу, так і при кур’єрській доставці додому. Для перевірки комплектності виробу використовується його опис або керівництво по експлуатації.
Після передачі товару споживачеві він несе ризики в разі пошкодження виробу, випадкової втрати.
Проведення обміну складних технічних виробів або повернення грошових коштів стає можливим тільки після того, як проведена незалежна експертиза уповноваженого сервісного центру, яка визнала, що товар не придатний до ремонту.
Гарантійними зобов’язаннями не покривається проведення періодичного обслуговування, ремонту або заміни частин з огляду на їх моральної зношеності.

Дані умови не містять порушень законних прав споживача. Вони повністю відповідають нормам законодавства України, включаючи Закон України «Про захист прав споживачів».
При оформленні кур’єрської доставки товару проведіть уважний зовнішній огляд. При виявленні неналежного зовнішнього вигляду або невідповідності товару заявленим параметрам поверніть замовлення кур’єру для виконання заміни. Пред’явлення претензій щодо зовнішнього вигляду замовленого товару необхідно здійснювати при доставці.
Претензії по придбаним товарам надсилаються на електронну пошту – davidshevchenko.bm@gmail.com.

Корисно знати:
В яких випадках товар поверненню не підлягає?
Що робити якщо товар мені не підійшов, чи можна повернути – обміняти?